Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. „adatmorzsákat“ (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. További információért olvassa el adatvédelmi irányelveinket.

 

Megértettem
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gy.I.K.

Gy.I.K.

Ha valami kétsége lenne..


Kérdése van? Valamit nem ért az áruházzal kapcsolatban? Esetleg a rendelési folyamatban vagy egyéb témában akadt el? Gyakran ismételt kérdéseink között biztos választ talál. Ha mégsem, keressen minket és segítünk!

 

1. Kötelező regisztrálnom vásárlásnál?

Nem, ez pusztán egy remek lehetőség, ha később is vásárolni kíván áruházunkból. Másik előnye a HŰSÉGPONTRENDSZER-ben való részvétel, melyre csak regisztrált vásárlóink jogosultak. Ez azt jelenti, hogy az egyes termékeknél megjelenő hűségpont az egyéni számlájukon jóváírásra kerül, és az egy későbbi vásárláskor bármikor felhasználható. Azon kívül bizonyos KEDVEZMÉNYEKre, CSOMAGAJÁNLATOKra is kizárólag regisztrált vásárlóink jogosultak, tehát megéri regisztrálni! 

2. Milyen fizetési módok közül választhatok?

a.) UTÁNVÉTEL : a fizetés kézbesítéskor történik a futárnál, vagy a csomagponton, vagy a csomagautomatánál, készpénzzel vagy bankkártyával. Ezt a fizetési módot 690,- Ft utánvétkezelési díj terheli, akkor is, ha a szállítás egyébként ingyenes.

b.) ON-LINE, BANKKÁRTYÁS : a fizetés a rendelés leadásakor történik bankkártyával, a SimplePay (OTP) rendszerén keresztül

c.) BANKI UTALÁS: a fizetés a rendelés leadását követően banki átutalással történik. A csomagot az összeg beérkezése után készítjük össze és adjuk át a futárszolgálatnak.

Amennyiben a termékeket személyesen veszi át boltunkban, úgy a helyszínen készpénzes vagy bankkártyás fizetést választhat.

3. Banki átutalás esetén, milyen számlaszámra utalhatok?

Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.

Kedvezményezett neve: APOTÉKA Egészségtár Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 11718048-20000411-00000000

4. Milyen szállítási módok vannak?

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat, illetve az MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott címre. 

5. Mennyi a szállítási idő?

A rendeléseket igyekszünk 1-2 munkanapon belül teljesíteni, de amennyiben valamely termék hiánycikk vagy pillanatnyilag nincs készleten, úgy a beszerzési idő miatt hosszabb a teljesítés, azaz esetenként 5 munkanap is lehet.

6. Mennyibe kerül a futárral való házhozszállítás?

Amennyiben 20.000,- Ft fölött vásárol,  INGYEN szállítunk, 20.000 Ft-ig a házhoz szállítás egységesen 1.390,- Ft, GLS Csomagpont-ra történő szállítás 1.190,- Ft.

Utánvétellel, azaz a csomag átvételekor történő fizetés esetén (történjen az készpénzzel vagy bankkártyával) 690,- Ft utánvétkezelési díj kerül felszámításra. 

A díjak kizárólag Magyarország területén érvényesek!

7. Külföldre is rendelhetek?

Igen, annak semmi akadálya, de ilyenkor a rendszer a szállítási díjat nem tudja automatikusan számolni. A csomag súlyának, illetve méretének függvényében,  megkeressük a legkedvezőbb szállítási költséget, melyről e-mailben vagy fizetési link küldésével tájékoztatjuk Önt. Külföldi rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

8. Telefonon vagy e-mailben is adhatok le rendelést?

Természetesen igen, telefonon a +36-70/268-9055-ös telefonszámon, H-P: 10-18 és Sz: 9-13 óra között, e-mailen bármikor, az aherb.hu@gmail.com e-mail címen. Ettől függetlenül, célszerű a webáruház felületén rendelni, mert az jobban nyomon követhető.

9. Hol lehetséges a személyes átvétel?

Személyes átvételre az APOTÉKA Gyógynövényboltban van lehetőség, az 1182 Budapest, Üllői út 661.sz. alatt, a Lőrinc Center üzletközpontban. A boltban készpénzzel és kártyával egyaránt lehet fizetni.

Nyitva tartási idő: H-P: 10-18, Szo: 9-13. (Vasárnap: ZÁRVA)

Telefon: +36-70/268-9055

10. A rendelésemről hogyan kapom meg a számlát?

A számlát - környezetünk védelme érdekében, a lehető legkisebb ökológiai lábnyom hátrahagyásával - e-mailben küldjük ki, éppen ezért NAGYON FONTOS a HELYES e-mail cím megadása! Köszönjük, hogy figyel erre!

11. Miért nem kapom meg a hírleveleket?

Ennek több oka is lehet:

Vannak ú.n. kevésbbé ajánlott e-mail szolgáltatók: freemail, citromail, hotmail, melyek rendszerint spam-ként kezelik a hírlevelet, tehát a feliratkozó nem kapja meg.)

A Gmail a hírleveleket gyakran automatikusan a "Promóciók" fül alatt található mappába helyezi, tehát ha nem kapja meg a hírlevelet, érdemes itt is megnézni, bejelölni, hogy „nem spam”, és így következőben már az elsődleges mappába fog kerülni.