Tájékoztatjuk, hogy a honlap szöveges fájlokat, ún. „adatmorzsákat“ (cookie-kat) használ anonimizált látogatottsági információk gyűjtése céljából, valamint bizonyos szolgáltatások ezek nélkül nem lennének elérhetőek. A honlap további használatával hozzájárulását adja a cookie-k tárolásához és felhasználásához. További információért olvassa el adatvédelmi irányelveinket.

 

Megértettem
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Gy.I.K.

Ha valami kétsége lenne..


Kérdése van? Valamit nem ért az áruházzal kapcsolatban? Esetleg a rendelési folyamatban vagy egyéb témában akadt el? Gyakran ismételt kérdéseink között biztos választ talál. Ha mégsem, keressen minket és segítünk!

 

1. Kötelező regisztrálnom vásárlásnál?

Nem, ez pusztán egy remek lehetőség, ha később is vásárolni kíván áruházunkból. Másik előnye a HŰSÉGPONTRENDSZER-ben való részvétel, melyre csak regisztrált vásárlóink jogosultak. Ez azt jelenti, hogy az egyes termékeknél megjelenő hűségpont az egyéni számlájukon jóváírásra kerül, és az egy későbbi vásárláskor bármikor felhasználható. Azon kívül bizonyos KEDVEZMÉNYEKre, CSOMAGAJÁNLATOKra is kizárólag regisztrált vásárlóink jogosultak, tehát megéri regisztrálni! 

2. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethet utánvéttel a futárnak, vagy elektronikusan PayPal, illetve Simple Pay segítségével, de lehetőség van banki átutalásra is.
Amennyiben a termékeket személyesen veszi át, úgy a boltban készpénzes vagy bankkártyás fizetést választhat.

3. Banki átutalás esetén, milyen számla utalhatok?

Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.

Kedvezményezett neve: APOTÉKA Egészségtár Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 11718048-20000411-00000000

4. Milyen szállítási módok vannak?

Házhozszállítás futárszolgálattal, szállítás Pick Pack Pontra, vagy boltunkban való személyes átvétel.

5. Mennyibe kerül a futárral való házhozszállítás?

Amennyiben 15.000 Ft fölött vásárol,  INGYEN szállítunk, 15.000 Ft-ig a házhoz szállítás egységesen 990 Ft, Pick Pack Pont-ra történő szállítás 790,- FtA díjak kizárólag Magyarország területén érvényesek!

6. Külföldre is rendelhetek?

Igen, annak semmi akadálya, de ilyenkor a rendszer a szállítási díjat nem tudja automatikusan számolni. A csomag súlyának, illetve méretének függvényében,  megkeressük a legkedvezőbb szállítási költséget, e-mailben, vagy fizetési link küldésével tájékoztatjuk Önt. Külföldi rendelés esetén utánvétes fizetésre nincs lehetőség.

7. Telefonon vagy e-mailben is adhatok le rendelést?

Természetesen, telefonon hétköznapokon 10 és 18 óra között adhat le rendelést a 06-1/297-0544 telefonszámon, e-mailen pedig bármikor az aherb.hu@gmail.com e-mail címen.